ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲

הברקת מרצפות ישנות

חברת הבית המבריק ! תהפוך כל בית מלוכלך לנקי ומבריק במיוחד ! גם שמדובר בהברקת מרצפות ופוליש יש לכם על מי לסמוך, כי לחברתנו יש צוות מומחה לביצוע הברקת מרצפות ישנות מכל הסוגים ורק בשיטות הברקה מוצלחות שמספקות מראה חדיש ומבריק למרצפות.

הברקת מרצפות ישנות לכל סוגי האריחים כגון, מרצפות טרצו, מרצפות סומסום, מרצפות ערביות, מרצפות אבן, מרצפות שיש, מרצפות אבן ישנות מעוטרות ועוד סוגים שונים של מרצפות שיש ואבן שלהם ניתן לבצע הברקת מרצפות ישנות בשיטת ליטוש ופוליש ברשת יהלום.

הברקת מרצפות ישנות לחדשות

הבית המבריק – חברת ניקיון ופוליש מקצועית אשר יודעת להעניק לכל סוגי המרצפות את הטיפול הראוי להם במומחיות ומקציעות רבה, לחברה יש צוות מיומן שעליו ניתן לסמוך ב100% שיהפוך כל רצפה ישנה לחדשה! שירותי פוליש וניקיון ברמה אחרת מכולם המכילה בתוכה אחריות בכתב !

מעבר להברקת מרצפות איזה עוד שירותי פוליש אנו מציעים?

12w

מעוניינים להבריק את המרצפות הישנות בביתכם ? צרו קשר עם המומחים של חברת הבית המבריק ! שמציעה שירותי פוליש מתקדמים – 1800-800-730

ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, ניקוי לפני כניסה לדירה או בית חדש, ניקוי לאחר שיפוץ 🏘️

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים

מאמרים אחרונים באתר

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

Read More »

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Read More »
Call Now Button דילוג לתוכן