ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲

הסרת שומן מהרצפה

הסרת שומן מהרצפהכאשר הרצפה שבבית או במשרד נראית מלוכלכת, הרי שהדבר משפיע על המראה של החדר כולו, שנראה מלוכלך ולא מתוחזק. לעיתים, על מנת ליצור אפקט נקי יותר כל מה שצריך הוא פשוט לבצע שטיפה עם מים ומעט חומרי ניקוי רגילים כגון סבון או שמפו לרצפות.

עם זאת, לעיתים מתברר שמדובר על כתמים קשים, חלקם נספגו בתוך האריחים לאורך זמן.

בית הכתמים והלכלוכים הקשים יותר ניתן למצוא כתמי שומן שיכולים להיות תוצאה של גורמים שונים, בשורות הבאות נראה איך ומה ניתן לעשות כדי להביא למצב של הסרת שומן מהרצפה בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, נראה מה אפשר לעשות בכדי להקטין את היכולת של חומרים שומניים לחדור לתוך האריחים לאורך זמן.

שומרים על רצפה נקיה

הדרך הטובה ביותר לשמור על רצפה נקייה באמת היא לבצע שטיפה איכותית, על גבי רצפה שכבר עברה טאטוא או שאיבה באופן סדיר. יש לזכור שישנם חומרי ניקוי רבים ומגוונים, וזאת לצד סוגי רצפות שונות עם אריחים שונים.

את השטיפה חשוב לבצע בהתאם להוראות היצרן. כאן, הכלל של "כל המוסיף גורע" בהחלט נכון ואין לעשות שימוש בחומרי ניקוי בריכוז גבוה מדי ולא מתאים.

בפרט הדבר נכון כאשר רוצים להסיר כתמי שומן גדולים או קטנים. ניקוי כתמים כאלה בשלב מוקדם יהיה תמיד הדבר הטוב ביותר, כאשר במידת הצורך יש לספוג ראשית לכל את שאריות השומן הנוזלי בחומרים ניטראליים סופגים.

במידה ומדובר על כתמים קשים יותר, בהחלט יתכן שמדובר על כתמי שומן שיצרו תגובה כלשהי עם האריחים ונוצרו כתמים שלא ניתן להסיר באמצעים רגילים. פתרון של מצב זה יכול להימצא בביצוע של פוליש.

בהקשר זה, מי שיקפיד על ביצוע של פוליש איכותי ויוסיף לכך גם שכבר איטום שנקראת "סילר" יוכל למנוע בעתיד השפעה מזיקה של שומן על הרצפה. הסילר מונע חדירה לעומק הרצפות ומקל על פעולת ניקוי סדירה.

ניקיון רצפה אחרי שיפוץ

אז עם הגעתם את כאן קרוב לוודאי שיש לכם שומן בשכבה העליונה של הרצפה ואתם מחפשים פתרון יעיל ומקצועי ? אז תוכלו לנשום לרוחה כי יש את חברתנו שמומחית לעבודות ניקיון ופוליש הכי חדישים ומתקדמים שיש ומכל הסוגים ומתוך רשימת הסל שלנו אנו מצעים הסרת שומן מרצפה בשיטת פוליש איכותית שמתבצעת בשילוב עם חומרי פוליש וניקיון מתאמים, ואך שלא עבודה מתבצעת על ידי עובדים ישראלים מקצועניים ומנוסים.

הבית המבריק חברת ניקיון ופוליש הכי מקצועית והכי מומלצת בענף הפוליש הישראלי 1800-800-730

ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, ניקוי לפני כניסה לדירה או בית חדש, ניקוי לאחר שיפוץ 🏘️

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים

מאמרים אחרונים באתר

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

Read More »

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Read More »
Call Now Button דילוג לתוכן