ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲

ניקיון בית חדש

אתם זקוקים לחברה לניקיון בשביל לבצע ניקיון בית חדש? אנחנו נהיה פתרון מושלם עבורכם, חברתנו מציעה לכל לקוחותיה שירותי ניקיון לבית חדש בשיטות ניקוי מתקדמות במיוחד, ובמחירים מאוד אטרקטיביים.

חברת ניקיון בתים – הבית המבריק, נוסדה בשנת 1985 ומאז ועד היום היא נחשבת לחברה איכותית לשירותי ניקיון בתים חדשים או בתים לאחר שיפוץ ובנייה, לחברה יש יותר משלושים עובדים המומחים בניקיון בתים ושירותי פוליש ומציעה לכם לקוחות יקרים את כל הניסיון שלנו בעזרת העובדים הטובים שלנו וחומרי הניקיון שאנו מייבאים מחול חומרים יקרים ואיכותיים.

ניקיון בית חדש זו לא עבודה פשוטה אז חשוב מאוד לבחור חברת ניקיון מקצוענית ועד שתעשו זאת תנו לנו להציע לכם את שירותינו האדיב והרציני, אצלנו הצעת מחיר עד בית הלקוח ללא תשלום כולל הדגמה של פוליש על הרצפה, אז לא לשכוח ניקיון בית חדש עושים רק אצל חברת ניקיון מוסמכת ורצינית.

ניקיון בית חדש

המפתח של הבית החדש שלכם סוף סוף נמצא בידיכם. הלב מתמלא באושר ואתם כבר מייחלים לרגע בו תיכנסו לדירה ותעבירו את כל החפצים שלכם. כי מגורים בבית חדש הם עניין מרגש שיש בו המון שמחה והגשמת משאלה.

הלכלוך, הכתמים והאבק

אבל מאחורי צמוד המילים 'בתים חדשים' מסתתרים לא רק דברים חיוביים, גם הרבה אבק, שיירי חומרי בניין וטפטופי מלט נמצאים כאן בשטח. כן, כניסה לבית חדש הוא לא תמיד תהליך קל ומהיר. כי לפני שמתחילים להעביר תכולה וקודם שאפשר לבוא לגור במקום חייבים לבצע ניקיון יסודי של בתים חדשים.

התמחות בניקיון בתים חדשים

כדי לבצע את הניקיון באופן יסודי יש להביא למקום חברה מתמחה בתחום הניקיון. אין די בהתמחות בניקיון כללי, חשוב שהחברה תהיה מנוסה בניקיון בתים חדשים. חברה כזו מגיעה עם כלים מתאימים ועם חומרי ניקוי שנועדו להסיר כל מזכרת מתהליכי הבניה ולהתאים את הדירה החדשה למגורים נעימים ונקיים.

הבית המבריק חברת ניקיון בתים

חברת הבית המבריק מציעה לכם לקבל את השירות המעולה שלה! החברה מבצעת אינספור עבודות ניקיון עבור מטרות שונות ולמגוון סוגים של לקוחות. בין היתר מצטיינת החברה בביצוע ניקיון בית חדש לקראת אכלוס. החברה מגיעה עם צוות מנוסה ונמרץ, עם מכשור מתקדם ויעיל, ועם חומרים ייעודיים שמאפשרים לה להתמודד בהצלחה מול כל כתם או חומר עקשן שמסרב לפנות את הדירה החדשה. בתהליך ניקוי אינטנסיבי וממוקד תנצח החברה על מלאכת הניקיון, ותכין את הבית למגורים.

סיפור מקצועי ולא יקר

החברה בקיאה בתחום זה ויש לה את כל מה שצריך כדי לבצע את הניקיון בשלימות הנדרשת. אך זה לא משליך על המחיר שתדרשו לשלם תמורת השירות. כי הבית המבריק מציעה שירותים מעולים במחירים משתלמים במיוחד. אצלנו ניתן לקבל הצעת מחיר משתלמת ולהשיג את רמת הניקיון הרצויה במחיר שווה במיוחד!

ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, ניקוי לפני כניסה לדירה או בית חדש, ניקוי לאחר שיפוץ 🏘️

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים

מאמרים אחרונים באתר

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

Read More »

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Read More »
Call Now Button דילוג לתוכן