ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲
ניווט מהיר בעמוד

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים בפורום

איך לעשות פוליש לרצפה לבד? 7 טיפים – בשיטת עשה זאת בעצמך!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצים לחסוך כסף ולעשות פוליש לרצפת הבית לבד? איך עושים פוליש איכותי בשיטות עשה זאת בעצמך? האם כדאי לבצע פוליש לרצפה לבד או שעדיף לבחור חברה מקצועית המתמחה בניקיון ופוליש לבתים ודירות?

מה זה פוליש לרצפה?

פוליש הוא תהליך לחידוש, הסרת כתמים ולהברקה של משטחי ריצוף מסוגים שונים, למעט רצפת פרקט. את הפוליש לרצפה בבית או בדירה מבצעים בדרך כלל באמצעות מכונה תעשייתית וחומרי פוליש ייעודיים לניקוי ולהברקת הרצפה. אפשר לבצע פוליש כמעט לכל סוגי המרצפות, אך נדרש ידע וניסיון כדי לבחור את שיטת הפוליש והחומרים, אחרת מסתכנים בגרימת נזק בלתי הפיך לרצפה.

אם החלטתם לעשות פוליש לרצפה לבד עליכם לבדוק איזה רצפה מותקנת בביתכם, למשל אריחי טרצו, גרניט פורצלן, שיש, אבן טבעית, קרמיקה וכו'. כדי לסייע לכם לעשות פוליש איכותי וליהנות מתוצאות מרשימות ומרצפה נקייה ומבריקה הכנו עבורכם 7 טיפים לפוליש בשיטת עשה זאת בעצמך.

הכנות לקראת פוליש בשיטת עשה זאת בעצמך

לפני שאתם מתחילים לעשות פוליש לרצפה לבד מומלץ לפנות את כל התכולה מהנכס, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור מכונת פוליש. זהו השלב הראשון בעבודת פוליש וכדאי לפנות את הדירה או הבית מכל הרהיטים והחפצים, לכן עליכם לתכנן את הפינוי מראש, לפחות 24 שעות לפני פעולת הפוליש, אפשר לשכור מחסן לכמה ימים או לאחסן את החפצים במרפסת או במחסן הפרטי.

לאחר פינוי התכולה יש לטאטא את כל הרצפה ולעשות שטיפה יסודית ולהמתין לייבוש מוחלט.

תיקון אריחים – לאחר שטיפת הבית באמצעות חומרי ניקיון רגילים חשוב לבדוק היטב את הרצפה כדי לאתר אריחים רופפים, סדוקים או שבורים. את הפוליש ניתן לבצע רק על רצפה ישרה ואחידה, לכן בהתאם לצורך עליכם לתקן את האריחים הבעייתיים, לעיתים ניתן להסתפק בשיוף האריחים התקולים.

בחירת חומרי פוליש – הטיפ החשוב ביותר הוא לבחור נכון את חומרי הפוליש, לכל סוג של רצפה מתאימים חומרים אחרים. לאחר רכישת החומר יש לבצע ניסיון באזור קטן ונסתר כדי לוודא כי החומר אינו גורם נזק לאריחי הריצוף וכי מקבלים את התוצאה הרצויה (אפקט מט או מבריק). יש חומרי פוליש המיועדים להברקת הרצפה ויש חומרים המיועדים לניקוי כללי וליצירת שכבת הגנה המונעת מלכלוך ונוזלים לחדור לאריחים ולגרום לכתמים קשים ולרצפה הנראית מלוכלכת כל הזמן.

השכרת מכונת פוליש – ניתן לרכוש מכונת פוליש ביתית אך המכשיר אינו עוצמתי ואפקט הניקוי וההברקה שלו עלול לאכזב אתכם. לכן, הטיפ שלנו הוא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשירותי פוליש לרצפה ולשכור ממנה מכשיר מתקדם וקל לעבודה. הצוות המקצועי של החברה יציע לכם הדרכה מהירה על מכונת הפוליש ויעזור לכם לבחור את החומרים המתאימים לסוג הרצפה בביתכם.

אגב, אפשר לשכור מכונת פוליש לחצי יום בלבד, יש חברות המציעות השכרת מכונת פוליש עם מפעיל במחיר אטרקטיבי.

לא לשכוח את הפנלים – רוב האנשים שמחליטים לעשות פוליש לרצפת הבית לבד שוכחים את הפנלים וניתן לראות כתמים שהצטברו על הפנלים הגורמים למראה אסתטי לא נעים. חומרי הפוליש מתרכזים ליד הפנלים, במיוחד בפינות החדר מאחר והמכונה לא מגיעה לאזור, לכן חשוב להוריד שאריות חומרים ולכלוכים מהפנלים באמצעות צמר פלדה וסקוטש, זו עבודה קשה הדורשת מאמץ פיזי רב.

פוליש ידני במריחה – כאשר מדברים על פוליש לרצפה כולם בטוחים שחייבים לשכור מכונה או להזמין חברה מקצועית לפוליש. למעשה, כיום יש חומרי פוליש המיועדים למריחה באמצעות רולר ו/או מטאטא כביש. אחד החומרים היעילים להברקת הרצפה נקרא סילר, יש סוגים שונים של החומר לכן חשוב לקרוא היטב את התוויות ולוודא כי בוחרים בחומר הנכון והמתאים לרצפת הבית.

את הסילר שמיועד להשיב את הברק לאריחי הריצוף ניתן לרכוש בחנויות כלי עבודה, בסופרים וברשתות עשה זאת בעצמך, את הסילר מיישמים באמצעות רולרים לצביעה, חשוב למרוח לפחות שתי שכבות ולהמתין לייבוש.

חומרי ניקוי והברקה לפוליש עשה זאת בעצמך

כדי לנקות ולהבריק את רצפת הבית לא חייבים לשכור מכונת פוליש, כיום יש מגוון חומרי ניקוי והברקה אותם תוכלו לרכוש בחנויות כלי עבודה (טמבוריות), במכולת השכונתית, בסופר וברשתות עשה זאת בעצמך. יש לבחור חומר המתאים לסוג הרצפה בבית, לפעול על פי ההנחיות הכתובות על המוצר, ויש גם חומר ייעודי לניקוי והברקת קרמיקה. אם יש לכם רצפת גרניט פורצלן, רצפה נפוצה מאוד בישראל, עליכם לבחור בקפידה את החומר מאחד והאריחים רגישים ושימוש לא נכון בחומר לא מתאים עלול לגרום לנזק קשה לרצפה.

מתי לעשות פוליש?

באופן כללי כדאי לבצע פוליש לרצפה לבד או על ידי חברה מקצועית לאחר שיפוץ הדירה או הבית, לפני מעבר לדירה חדשה ולאחר נזקים שנגרמו לנכס כתוצאה פיצוצי צנרת, הצפות, שריפות וכדומה.

אם ניסיתם לעשות פוליש לבד אך לא הצלחתם להסיר כתמים קשים או שהרצפה אינה מבריקה, תמיד תוכלו להזמין חברה מקצועית המתמחה בפוליש לכל סוגי הרצפות והמשטחים, ובעלות משתלמת תיהנו מרצפה נקיה ומבריקה לאורך זמן.

2.6/5 - (75 votes)

עוד מידע בנושא ניקיון

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Call Now Button דילוג לתוכן