ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲

ניקיון דירה אחרי שיפוץ

הצעד הכי חשוב או הכי מתבקש אחרי שיפוצים הוא הניקיון. אימאלה! איך מתגברים על הבלגן ומאיפה מתחילים?! אז כשאתם שוכרים חברת ניקיון, אתם מקבלים אנשי מקצוע מסורים ומיומנים שהולכים איתכם צעד אחרי צעד ומפנים את האבק, הפסולת ושאריות השיפוצים, עד להשגת המראה המושלם של דירה מהממת.

אין צורך להכין רשימת מטלות ולנסות להתגבר על הבלגן בעצמכם. שירותי ניקיון דירה אחרי שיפוץ מעניקים לכם שירות מלא של שירותי ניקיון ברמה יוצאת דופן. התוצאה היא דירה נעימה, שמחה, נקייה, חדשה ויפה. כי אם כבר השקעתם בשיפוצים, לא תשקיעו גם בצעד קטן אבל כל כך חשוב של ליטוש וגימור של מראה מושלם?

שירותי ניקיון מקצועיים ומיומנים לכל סוגי הניקיון

חברת שירותי ניקיון דירה אחרי שיפוץ מפעילה עובדים שמביאים איתם את כל חומרי הניקיון הטובים ביותר והציוד המקצועי, ומציעים פתרונות ניקיון איכותיים שכוללים:

  • פינוי כל שאריות הבנייה והשיפוצים מהדירה.
  • שאיבת נסורת מהארונות.
  • מריחת רובה.
  • ניקוי יסודי של הרצפות
  • ניקיון כתמי צבע וטיח.
  • ניקיון פנלים.
  • ניקיון יסודי של התריסים והחלונות.
  • ניקיון כתמי צבע על גופי תאורה, שקעים ומפסקים.
  • ניקיון יסודי במטבח.
  • פוליש שמבריק את הרצפות בכל הדירה.

במילים אחרות, יותר פשוט לשאול מה השירות לא כולל, כי שירותי ניקיון דירה אחרי שיפוץ כוללים הכול. החברה מציעה את כל הפתרונות לכל הצרכים שאפילו לא חשבתם עליהם.

מה עוד עושה חברת ניקיון?

אז אם זה לא מספיק, כמובן שיש עוד מטלות שחברת ניקיון מבצעת עבורכם כך שלא תצטרכו לטרוח במשך ימים ארוכים על עבודות הניקיון. אין שום דבר שדומה לתחושת הנוחות של שירותי ניקיון מקצועיים ומהירים שמקלים עליכם את הכניסה לבית המשופץ, החדש והיפה שלכם.

השירות כולל גם שירותי הסרת אבק הצבע והטיח מהקירות והתקרות, ניקיון כל הלכלוך והאבק מהרהיטים החדשים שלכם, כולל ארונות הבגדים, הרצפות והקירות.

במילים אחרות, עובדי ניקיון דירה אחרי שיפוץ עוברים על כל הדירה, מהתקרה, דרך הקירות ועד הרצפות, כולל כל משטח שדורש ניקוי, על מנת להבטיח כרי הבית המשופץ שלכם יהיה נוצץ ונקי לפני שתיכנסו אליו. השירותים איכותיים, ברמה גבוהה, יעילים ומהירים.

בשורה התחתונה, הרבה מעבר לכמה רצפות נקיות

המטרה היא להציע את הטוב ביותר האפשרי כמו שמגיע לבית שכל כך השקעתם בו. ועכשיו, אחרי שפינקתם את הבית כמו שמגיע לו, אתם מוזמנים להיכנס ולהתפנק בדירה הנעימה, הריחנית והנוצצת שלכם. 🙂

הבית המבריק – חברת ניקיון בתים שמספקת שירותי ניקיון מקצועיים במחירים משתלמים במיוחד, למשל ניקיון דירה אחרי שיפוץ החל מ-800 ש"ח זה מחיר נהדר למי שמעוניין לפנק את עצמו בשירות ניקיון מהיר, מקצועי ואיכותי לפני המעבר לדירה החדשה, לכן שירותי הניקיון של חברת הבית המבריק יעילים ומשתלמים מאוד גם בכלל האיכות וגם בגלל המחיר המשתלם. מוזמנים ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר חינם ללא תשלום 1800-800-730 – 054-9447042

ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, ניקוי לפני כניסה לדירה או בית חדש, ניקוי לאחר שיפוץ 🏘️

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים

מאמרים אחרונים באתר

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

Read More »

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Read More »
Call Now Button דילוג לתוכן