ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲
ניווט מהיר בעמוד

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים בפורום

המדריך המלא לניקיון דירה מוזנחת כולל פינוי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

אין מראה עגום יותר מדירה מוזנחת, שיש לה את כל הפוטנציאל להיות מקום מגורים נעים, אבל היא נראית עצובה, דהויה, ו… אין דרך טובה יותר להגיד את זה: פשוט מוזנחת. החדשות הטובות הן שהפתרון זמין, פשוט וקל, ואפשר לשנות את המצב מהקצה אל הקצה.

מדריך זה מסביר את יתרונות שכירת שירותי חברה מקצועית שמבצעת ניקיון דירה מוזנחת, כולל הפינוי, להשגת מראה מבריק ונוצץ של בית ישן ולא מטופח, שהופך להיות מקום מגורים אטרקטיבי וזוהר.

אתם יכולים לבצע את העבודה בעצמכם או שאתם יכולים להשאיר אותה למקצוענים

אנשים רבים מאמינים שהם יכולים לבצע בעצמם את מלאכת פינוי דירה מוזנחת, אלא שללא המיומנות והמקצועיות בתחום, הם מעריכים באופן שגוי את השקעת המאמץ הפיזי, הזמן הדרוש לביצוע העבודה, והיכולות להתמודד עם היקף העבודה. שכן הפינוי אינו מסתיים בהרחקת מספר רהיטים או חפצים ישנים מהבית, וניקוי קצת מצבורי פסולת.

לא. ככל שמתקדמים בעבודה, מגלים מצבורי אשפה נוספים שהצטברו, וגם לא תמיד כל אחד יכול להרים בעצמו רהיטים או חפצים כבדים. ועוד לא דיברנו על הניקיון היסודי שצריך להתבצע בבית המוזנח, שרק חברת ניקיון מקצועית, שזהו תחום ההתמחות שלה יכולה לבצע.

שירות מקצועי פוטר אתכם מהדאגות ובעיקר חוסך לכם זמן ומאמץ

השירותים המוצעים על ידי חברת ניקיון 'הבית המבריק' כוללים מספר שלבים:

  1. הערכת היקף העבודה – ניקיון דירה מוזנחת כולל פינוי מתחיל עם הערכת המצב, כדי להבין כמה עובדים דרושים כדי לפנות את הדירה בצורה הטובה ביותר, כמות הזמן שהעבודה תתבצע עד להשלמה מלאה, וכמות המכולות הדרושות לפינוי הציוד לאתרים המורשים. שלב זה חיוני ביותר, היות והוא מציב את סדר הגודל של היקף העבודה ואופייה.
  2. מיון תכולת הדירה – לפני שמתחילים בעבודות הניקיון והפינוי, יש להבין מהדיירים מהו הציוד אותו יש לפנות מהדירה, ואילו חפצים וציוד צריכים להישאר. במקרים רבים, דיירים מבקשים לפנות את הבית לחלוטין, כך שפעולת המיון מבוצעות במטרה להפריד את הפריטים והציוד בהתאם לסוגי הפסולת. אם הדיירים מבקשים להשאיר חלק מהציוד, פעולת המיון מבוצעת בהתאם לבקשתם, ואז מתבצעת הפרדה של הציוד שנשאר באזור, והציוד שעתיד להתפנות.
  3. פינוי הדירה – הצוות המקצועי והמיומן של חברת 'הבית המבריק' מגיע לדירה ומתחיל לפנות אותה בהתאם להוראות הדיירים.
    לא משנה אם יש במקום עומס של ציוד כבד, ולא משנה באיזו כמות פינוי מדובר, אנשי המקצוע של החברה יודעים איך לבצע את פעולת הפינוי כראוי, כולל שימוש בכלים ומכונות מתאימים לפינוי דירות.
  4. ניקיון הדירה בעקבות הפינוי – זה השלב שבו תשמחו ששכרתם את שירותי המקצוענים. פעולת החיטוי והניקיון היסודי של הדירה בעקבות פינוי התכולה הוא שלב חשוב, היות ובתהליך הפינוי הצטברו משקעי אבק ואשפה נוספים, ולכן חשוב להבין איך לבצע את הניקיון כך שהדירה תיראה מצוחצחת ומבריקה.

בשורה התחתונה, אף אחד לא רוצה לחיות במקום מוזנח

אם אתם רוצים להחזיר לחיים את הדירה הישנה והמוזנחת שלכם, או לעבור לגור בבית מוזנח של קרוב משפחה, הצעד הכי חכם ומשתלם שתוכלו לנקוט בו הוא להזמין שירותי ניקיון מקצועיים ומיומנים שיספקו לכם את הפתרון הנכון.

נציגי חברת ניקיון בתים 'הבית המבריק' מלווים אתכם בכל צעד בתהליך, משלב המיון, דרך שלב הפינוי, ועד לסיום המוצלח של ניקיון יסודי של הדירה, והשגת התוצאה המבוקשת והאיכותית ביותר האפשרית.

2.7/5 - (10 votes)

עוד מידע בנושא ניקיון

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Call Now Button דילוג לתוכן