ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲
ניווט מהיר בעמוד

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים בפורום

ניקיון יסודי לדירות חדשות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

דירה חדשה יכולה להיראות נקייה במבט ראשון, אבל לרוב מראה זה מטעה. המראה הזה נוצר כאשליה הנובעת מהעובדה כי לרוב מדובר בדירה ריקה, ובדירה מסוידת, אך כשנכנסים לפרטים ומתחילים להתבונן מזהים כי הדירות החדשות אינן נקיות, וכי ברוב המכריע של המקרים, מוטב לנקות אותן היטב.

הזמן הטוב ביותר לנקות דירה היא רגע לפני המעבר, שכן למרות שבמעבר הידרה תתלכלך מעט, ישנם אזורים אליהם יהיה קשה מאוד להגיע ולנקות לאחר המעבר, ומוטב לו יהיה במצב אופטימאלי ערב מעבר הדירה והחפצים שלכם.

מהו ניקיון יסודי לדירה ?

ניקיון יסודי הוא ניקיון שלא משאיר מקום לספק, ניקיון שמגיע לפינות הנסתרות ביותר, מאחורי הדברים הקטנים ביותר, ונכנס לחריצים הקטנים ביותר. ניקיון הכולל את האזור המסתורי שמאחורי האסלה, במקביל לחריצים שמהווים את המסלולים של החלונות.

מקומות בהם מצטבר אבק ולכלוך לאורך זמן הם עקב אכילס של כל דירה, ופוגעים עם הזמן בתפקוד של דברים. דוגמא לכך היא הגלגלים הקטנים של מכונות כבדות כמו מכונת הכביסה. כל מי שרוצה בית נקי צריך לזכור כי יש להזיז רהיטים כבדים אלו לנקות תחתם ומאחוריהם ובכדי לעשות זאת יש צורך בגלגלים נקיים וצירים נקיים, ושם מסתתרים הפרטים הקטנים של ניקיון יסודי לדירה.

ניקיון יסודי לדירות חדשותלתחושה חדשה אמיתית

אחד הדברים המהנים במעבר לדירה חדשה היא התחושה הזו של ההתחדשות והשינוי, הפתח להזדמנות חדשה, לעשות בחירות חדשות ולשפר את כל הדברים הקטנים שאנו רוצים תמיד לשפר בחיינו. הניקיון הוא אותו אלמנט, ומביא איתו את אותה התחושה.

דירה נקייה ברמת הקשקש היא דירה שנותנת לנו את ההתחלה החדשה ביותר שיש, ואת התחושה הזו של החידוש וההתחדשות בצורתה הטהורה והעמוקה ביותר. אם אתם כבר עוברים, מוטב שתקבלו את הטוב ביותר, ושתקבלו שירות ניקיון מחברה מומלצת ומקצועית אשר מהותה היא ניקוי יסודי ברמה מקצועית.

Rate this post

עוד מידע בנושא ניקיון

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Call Now Button דילוג לתוכן