ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲

ניקיון בתים בקריות

ניקיון בתים בקריות ואזור הצפון במחירים אטרקטיביים במיוחד, בשרות מהיר ואמין, אנו חברת ניקיון בקריות שמספקת שירותי ניקיון ופוליש בכל אזורי הקריות,,, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קריית חיים, קרית שמואל, קרית אתא, קרית ים ועוד מהסביבה.

החברה מבצעת בעיקר שירותי ניקיון לבתים לאחר שיפוץ או לאחר צביעה של דירה ללא שרות של עוזרות בית, פלוס מומחיות לשירותי פוליש וליטוש חידוש מרצפות, ניקוי שטיחים, ניקוי גרנוליט, שאיבת הצפות ועוד שירותי ניקיון מתקדמים.

אנו אומרים בקול גדול לכל תושבי הקריות והסביבה אנו חברת ניקיון מהמובילות שיש בקריות והצפון בכלל, אז תוסיפו לכם בזיכרון בראש שעם פעם תרצו להזמין חברת ניקיון בקריות את תזמינו את השירות ניקיון המתקדם שלנו וגם תוכלו לקבל הנחות ומבצעים מיוחדים,

וחשוב לזכור לא כל חברה לניקיון היא בהכרח חברת ניקיון מקצועית, רצוי לבקש המלצות מאותה חברה ואפילו לשאול אותה כמה זמן היא עוסקת בתחום הניקיון ופוליש וגם לשאול על החומרים שאותה חברה עובדת, פרטים מאוד חשובים. בשביל זה אנו כאן להציע לכם שירותי ניקיון בתים בקריות והצפון באיכות גבוהה.

ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, ניקוי לפני כניסה לדירה או בית חדש, ניקוי לאחר שיפוץ 🏘️

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים

מאמרים אחרונים באתר

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

Read More »

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Read More »
Call Now Button דילוג לתוכן