ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲
ניווט מהיר בעמוד

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים בפורום

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

מומלץ לנקות את המקלחון לפחות פעם בשבוע, במסגרת ניקיון הבית. הניקוי הכללי של המקלחון חשוב כדי לשמור על היגיינה. המקלחון משמש אותנו לרחצה ולשמירה על היגיינה, ולמרות שאנחנו מתרחצים עם סבון או ג'ל רחצה הלכלוך מצטבר בנקודות החיבור שבין דלתות וקירות הזכוכית של המקלחון לבין הרצפה והקירות המחופים של חדר הרחצה.

בנוסף לזאת, עם הזמן מבחינים בכתמי אבנית שהצטברו בדפנות המקלחון ועל אריחי הקרמיקה, יש נקודות עובד המתחילות להתפחת גם הסיליקון והרובה, וחשוב לנקות היטב גם את ראש המקלחון אחרת הוא ייסתם על ידי אבנית מאחר והמים בישראל קשים.

המלצות המומחים לניקיון עמוק של המקלחון

הטיפ הראשון של המומחים מחברת הבית המבריק הוא לנקות את המקלחון עם חומץ. למעשה, לא חייבים לקנות בסופר או במכולת חומר ניקיון ייעודי למקלחון ולחדרי רחצה, החומץ מנקה היטב ומתאים בין היתר לניקוי עמוק של דפנות המקלחון מזכוכית, הוא מתאים גם לניקוי והברקת הברזים במקלחון ובכיור. החומץ יעיל במיוחד להסרת אבנית שהצטברה באזורים שונים במקלחון, ובעזרת חומץ ומים ניתן לנקות גם את הרובה.

ראוי לציין כי הרובה היא חומר מילוי בין המרווחים הקיימים בין אריחי חיפוי הקיר והריצוף, הרובה היא חומר נקבובי לכן היא סופחת לכלוך ומים, וכתמי עובש מתפתחים עליה תוך זמן קצר. בעזרת מטלית ספוגה בחומץ ותוך כדי שפשוף הגון של הרובה ניתן להסיר ממנה את הכתמים הקשים. כדי להסיר כתמים מהרובה כדאי להשתמש במברשת שיניים ישנה.

כדי לנקות היטב את המקלחון עם חומץ כדאי להכין קערה ולמהול בה חומץ עם מים ביחס של אחד לארבע. כלומר, על כל כוס חומץ מוסיפים ארבע כוסות מים. לאחר הכנת התערובת טובלים בנוזל מטלית או סקוטש עדין, אפשר גם לרסס את החומר ישירות על האזור המיועד לניקוי, ויש לשפשף היטב את כל האזורים המלוכלכים ומלאי האבנית שיש במקלחון. אם מנקים את הזכוכית אין להשתמש בברזלית או בסקוטש גס מידי אחרת אתם עלולים לגרום לשריטות על הזכוכית.

חומץ יכול לשמש גם כחומר הברקה, בחברות ניקיון מקצועיות משתמשים בחומץ כדי להבריק את דלתות וקירות הזכוכית של המקלחון. אגב, כדי להעצים את אפקט ההברקה של זכוכיות המקלחון ניתן להוסיף לקערת המים והחומץ מעט נוזל כלים לפי היחס הבא: 2 כוסות מים, רבע עד חצי כוס חומץ, חצי כוס נוזל כלים. אם דפנות המקלחון עשויות מסיליקון ניתן להשתמש באבקת סודה לשתייה או בחומרי ניקיון ייעודיים. לאחר ריסוס חומר הניקוי הטבעי שהכנתם בבית על דפנות המקלחון, גומיות האיטום, הברזים ואריחי הקרמיקה יש להמתין לפחות חצי שעה ולאפשר לחומרים לחדור ולהמס אבנית, שומנים ולכלוכים אחרים, למשל שאריות סבון.

המומחים של הבית המבריק ממליצים לנו לנקות את המקלחון גם עם סודה לשתייה. ברוב הבתים ניתן למצוא אבקת סודה לשתייה באופן קבוע, אם אין בבית ניתן לרכוש את המוצר בכל מכולת שכונתית או בסופר. יש להכין תערובת בקערה, את התערובת מכינים מאבקת סודה לשתיית ומים. חשוב לטבול מטלית או סקוטש בקערה המכילה מים וסודה לשתייה, לשפשף היטב את האזור המלוכלך, ולאחר הסרת הכתמים יש לשטוף את האזור במים.

את גומיות הסיליקון המשמשות לאיטום המקלחון ולמניעת בריחת מים בזמן הרחצה ניתן לנקות עם חומץ וסודה לשתייה, אפשר לנקות את כתמי העובש והלכלוך מהסיליקון בעזרת אקונומיקה ונייר ניגוב.

למידע נוסף, לטיפים בנושאי ניקיון ולהזמנת שירותי ניקיון בתים – צרו איתנו קשר עוד היום. חברת הבית המבריק היא מחברות הניקיון המובילות בישראל, אנחנו מציעים שירות בפריסה ארצית רחבה ומתחייבים למחירים משתלמים ולניקיון יסודי ללא פשרות.

4.1/5 - (13 votes)

עוד מידע בנושא ניקיון

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Call Now Button דילוג לתוכן