ניקיון בתים זו המומחיות שלנו, שירותי פוליש וניקיון 🏘️
שעות עבודה: א-ה: 7:00-20:00 ו: 7:00-13:00 🕖
יצירת קשר מהירה: 054-9447042 📲
ניווט מהיר בעמוד

להזמנות חייגו:

054-9447042

או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר, ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

פורומים

דיונים אחרונים בפורום

ניקיון דירה לאחר שיפוץ מחירון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

אם גם אתם לא מוכנים לא להתפשר על ניקיון הדירה שלכם, כנראה שאתם יודעים למה. מחירי ניקוי דירות משתנים בהתאם לגודל ואופי הפרויקט, וכיום כבר אפשר בקלות לאתר מחירים מומלצים לניקיון בתים. שירותי ניקוי מומלצים ומחירים אטרקטיביים מוצעים באופן שקוף, אונליין.

אם תשאלו את גוגל כמה עולה ניקוי דירת 2 חדרים או מה המחיר לניקוי בית פרטי, תקבלו תוצאות של חברות ניקוי מומלצות וחברות ניקוי וחובבניות. בכדי למנוע אי הבנות מצערות, מחירי ניקיון דירה לאחר שיפוץ נקבעים מראש, וככה רלוונטי גם לגבי כל שירותי הניקוי. בשורה התחתונה, אל תתנו לחברות ניקוי חובבניות לשנות הצעות מחיר במהלך העבודה או בהגעתן לדירה. אם אתם צריכים לנקות דירת סטודיו לאחר שיפוץ, יש להכין תקציב של כ-750 ₪ ועד 1,100 ₪. ניקוי דירת סטודיו (דירת חדר) חדשה יעלה לכם בין 750 ל-950 ₪. הבית המבריק – ניקיון כללי אחרי שיפוץ, כאן בכדי לענות על כל תהייה שצצה בראשכם. צוות המומחים של הבית המבריק זמין עבור שאלות, הצעות מחיר שקופות וברורות. 

כמה עולה ניקיון דירה אחרי שיפוץ ומה חשוב לבדוק? 

חברות ניקוי מומלצות מגיעות אליכם הביתה עם חיוך של אדיבות, אך גם עם מכונות ניקוי חדישות. חברות ניקוי איכותיות יפעלו עם מכונות המתיזות מים בלחץ רב. יחד עם המים, מותזים גם חומרי הניקוי הייעודיים שמסירים כל כתם, בין אם מדובר בכתם שומן, כתם עובש, כתמי גוף והפרשות ועוד.

מחיר מומלץ עבור ניקוי דירת 2 חדרים נע בין 950 ₪ לבין 1,300 ₪. חברות ניקיון מומלצות נקראות גם עבור ביצוע פוליש ווקס בבתים ובמבנים, אך חשוב לזכור שלא על כל מרצפות ורצפות אכן אפשר לבצע פוליש. ביצוע פוליש על מרצפות שאינן מתאימות לכך – בהכרח יוביל לנזק.

ניקיון דירות אחרי שיפוץ | מחיר מומלץ לניקוי אחרי שיפוץ

ניקיון אחרי שיפוץ כולל גם המסה והסרה של כתמים עיקשים למדיי, לפעמים מהפנלים וגם מהתריסים. מחיר ניקיון דירת 3 חדרים חדשה הוא 1,200 בממוצע. ניקיון אחרי שיפוץ של דירת 3 חדרים נע בין 1,100 לבין 1,400 ₪.

אין ספק, חשוב לבחור נכון חברת ניקיון, בין אם מדובר בניקוי בתים פרטיים או דירות שכורות. כיום, אנשים משפצים גם דירות שכורות ומעצבים אותן, כך שהניקוי היסודי הוא הכרחי. יש לפעמים להסיר כתמי צבע, וצריך לעשות זאת מבלי לפגוע בשיפוץ שזה עתה התבצע בדירה. ניקוי דירת 4 חדרים אחרי שיפוץ תעלה לכם בין 1,300 ₪ לבין 1,700 ₪.

לעשות פוליש אחרי שיפוץ או לא?

אם אתם מתלבטים לגבי ביצוע פוליש בדירתכם, אתם כנראה צריכים את דבר-עצתה של חברת ניקיון מקצועית. חברות ניקוי דירות מומלצת לעולם לא תמהר לעשות אצלכם בבית פוליש, היות ויש לאבחן תמיד את סוג הרצפות המותקנות בביתכם.

בין אם אתם צריכים לנקות 2 חדרים אחרי שיפוץ או 5 חדרים אחרי שיפוץ, בחרו נכון את חברת הניקיון שלכם. מחיר ניקוי 5 חדרים אחרי שיפוץ נע בין 1,500 ₪ לבין 1,900 ₪ , בעוד שיש צורך לקחת בחשבון גם צוות הניקיון. אם נדרשים פועלי ניקיון רבים (יותר מ2), המחיר יהיה גבוה יותר.

5/5 - (3 votes)

עוד מידע בנושא ניקיון

ניקוי מקלחון עם חומץ וסודה לשתייה – המלצות מהמומחים

איך לנקות נכון את המקלחון בחדר הרחצה בבית? האם חייבים לרכוש חומרי ניקיון בסופר כדי לנקות ולהבריק את המקלחון? מה השיטות המומלצות לניקוי עמוק ויסודי של המקלחון בדירה? פנינו למומחים של חברת הבית המבריק כדי לקבל מידע מקצועי והסברים מפורטים על ניקיון המקלחון באמצעות חומץ וסודה לשתייה, כלומר ניקוי בעזרת חומרים טבעיים הנמצאים בכל בית בישראל.

איך מנקים רובה באמבטיה – מדריך מפורט על הסרת כתמי רובה מקרמיקה

שיפצתם את הבית? נכנסים לבית חדש? זקוקים לניקוי מקצועי לאריחי האמבטיה לאחר יישום רובה? או שהרובה שקיימת כבר מתחילה להשחיר? ניקוי רובה באמבטיה זו המלצה שכדאי מאוד לבצע, לפניכם מדריך טיפים מקצועי בנושא.

Call Now Button דילוג לתוכן